Cumu si hè ripresa l'industria di a birra ? Fighjate à i bars di prugressu di sti paesi
Bars è ristoranti aperti unu dopu à l'altru, accumpagnatu da a ricuperazione di l'ecunumia notturna è l'ecunumia in forte crescita di i banchi di strada, u mercatu di a biera domestica hà dimustratu un bonu momentu di ricuperazione. Allora, è i culleghi straneri ? Birrerie artighjanali americane chì una volta eranu preoccupati di ùn esse capace di sopravvive, bars europei sustinuti da boni di bevande, è alcune birrerie. Sò bè avà ?
Regnu Unitu: U bar aprirà u 4 di lugliu à u più prestu
U Sicritariu Britannicu di u Cummerciu Sharma hà dettu chì l'apertura di bars è ristoranti "à u più prestu" avissi da aspittà finu à u 4 di lugliu. In u risultatu, i pub britannichi di questu annu seranu chjusi per più di l'ore di l'affari.
In ogni casu, in l'ultime settimane, parechji bars in u Regnu Unitu offrenu a birra per piglià, chì hè assai populari cù i bevitori. Tanti amanti di a birra anu godutu a prima birra pub in mesi in a strada.
I bars in altri paesi europei sò ancu riapertura o sò per riapertura. Prima, assai cumpagnie di birra incuragiscenu l'amatori di a birra à cumprà vouchers in anticipu per sustene i bars chjusi temporaneamente. Avà, quandu questi bars ponu riapertura, finu à 1 milione di buttigli di birra gratisi o prepagati aspettanu l'arrivu di i bevitori.
Australia: I cummercianti di vinu dumandanu una moratoria nantu à l'aumentu di l'impositu alcolu
Sicondu i rapporti di i media stranieri, i pruduttori australiani di birra, vinu è alcolici, hotel è club anu prupostu cumunamente à u guvernu federale di suspende l'aumentu di l'impositu alcolu.
Brett Heffernan, direttore generale di l'Associazione Brewers Australiana, crede chì avà ùn hè micca u tempu di elevà i tassi di cunsumu. "L'aumentu di l'impositu di a biera serà un altru colpu per i clienti è i pruprietarii di bar".
Sicondu l'Australian Alcoholic Beverage Company, e vendite di bevande alcoliche in Australia sò calate drasticamente per via di l'impattu di a nova epidemia di a corona. In April, a vendita di birra hè cascata di 44% annu à l'annu, è a vendita hè cascata di 55% annu in annu. In maghju, a vendita di cerveza hè cascata di 19% annu à l'annu, è a vendita hè cascata di 26% annu in annu.
Stati Uniti: 80% di e birrerie artighjanali ricevenu finanziamentu PPP
Sicondu l'ultima indagine di l'Associazione Americana di Brewers (BA) nantu à l'impattu di l'epidemie nantu à i birrerie artighjanali, più di 80% di e birrerie artighjanali anu dettu chì anu ricivutu finanziamentu attraversu u Programma di Proteczione di Pagamentu (PPP), chì li rende più cunfidenti. circa u futuru. cunfidenza.
Un altru mutivu per l'aumentu di l'ottimisimu hè chì i stati di i Stati Uniti anu cuminciatu à riapertura per l'affari, è in a maiò parte di i stati, e birrerie sò listate nantu à a lista di operazioni permesse prima.
Ma i venditi di a maiò parte di i birreri sò cascati, è a mità di elli sò cascati da 50% o più. Di fronte à queste sfide, in più di dumandà i prestiti di u prugramma di guaranzia salariale, i pruduttori di birra anu ancu tagliatu i costi quant'è pussibule.
Tempu di post: 05-09-2020